Gmina Lyski

Ogłoszenie

dla właścicieli budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Lyski zainteresowanych udziałem w programie polegającym na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w roku bieżącym.

 

Informujemy, że Gmina Lyski ponownie zamierza ubiegać się o dotację

z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

w Katowicach

na zadanie polegające na

demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu

wyrobów zawierających azbest.

W związku z powyższym właściciele budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Lyski zainteresowani udziałem w programie, mający zamiar usunąć azbest ze swoich budynków mieszkalnych lub gospodarczych w roku bieżącym

(t.j. do dnia 30 września 2019 r.)

proszeni są o złożenie pisemnej deklaracji udziału w programie.

Deklarację należy składać w Urzędzie Gminy Lyski w nieprzekraczalnym terminie

do dnia 28 lutego 2019 r.



Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Lokalowej w godzinach pracy urzędu

pok. nr 10 lub telefonicznie 32 4300051 wew.110

Wójt Gminy Lyski

/-/Grzegorz Gryt

Deklaracja udziału w programie ---> pobierz