Gmina Lyski

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Lyski

Informujemy, iż na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020r. poz. 1931 do dnia 4 grudnia 2020r. ogranicza się bezpośrednią obsługę klientów do spraw niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, tj.:
1) z zakresu akt stanu cywilnego;
2) z zakresu dowodów osobistych;
3) ewidencji ludności;
4) z zakresu spraw związanych z prowadzeniem ewidencji działalności gospodarczej;
5) z zakresu spraw związanych z przygotowaniem oraz przeprowadzaniem postępowań przetargowych;
6) z zakresu spraw inwestycyjnych.
 
Urząd Gminy Lyski funkcjonować będzie w poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00.
 
Przy wejściu do budynku urzędu przymocowana jest „skrzynka podawcza” do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd Gminy Lyski sprawie.
 
Równocześnie przypomina się, że kontakt klientów z pracownikami urzędu jest możliwy w dalszym ciągu:
w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Lyski,
1) za pośrednictwem platformy ePUAP (adres:/5066qpqcrf/skrytka),
2) za pośrednictwem platformy SEKAP (https://www.sekap.pl/id/17446)
3) faksem na numer 32 4300031,
4) pocztą elektroniczną (e-mail: kancelaria@lyski.pl).
5) kontakt telefoniczny pod numerem 32 4300051