Ogłoszenie
15 lutego 2019
dla właścicieli budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Lyski zainteresowanych udziałem w programie polegającym na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w roku bieżącym.
Informujemy, że Gmina Lyski ponownie zamierza ubiegać się o dotację
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Katowicach
na zadanie polegające na
demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu
wyrobów zawierających azbest.
W związku z powyższym właściciele budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Lyski zainteresowani udziałem w programie, mający zamiar usunąć azbest ze swoich budynków mieszkalnych lub gospodarczych w roku bieżącym
(t.j. do dnia 30 września 2019 r.)
proszeni są o złożenie pisemnej deklaracji udziału w programie.
Deklarację należy składać w Urzędzie Gminy Lyski w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 28 lutego 2019 r.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Lokalowej w godzinach pracy urzędu
pok. nr 10 lub telefonicznie 32 4300051 wew.110
Wójt Gminy Lyski
/-/Grzegorz Gryt
Deklaracja udziału w programie ---> pobierz